Instead of kneeling in the sand' Catching teardrops in my hand

Jag ar just hemkommen fran bio med Sophie! Hon slutar jobba tidigare an mig och overraskade mig med att komma forbi idag och bland annat hjalpa mig med att bada barnen. Sa kom hon aven med forslaget att efter jobbet bjuda med mig pa bio:) Ni hor ju vilken fin van jag har. Tyvarr lamnar hon mig om ett par manader for att bege sig hem till Danmark igen. Det kommer att bli riktigt jobbigt. Jag tycker verkligen om henne och vi har alltid sa himla roligt tillsammans. Jag uppskattar verkligen att hon kom forbi idag, for det gjorde det mojligt for mig att fa lite ensam tid med lillpojken under tiden som Sophie spenderade tid med G i hennes rum. Jag behovde fa mysa lite extra med mitt lilla hjarta eftersom att han aker ivag med sin mamma imorgon for att halsa pa barnens gammelmormor. Men redan imorgon kvall kommer jag fa se honom igen - aven fast det ar via Skype.

Tillbaka till bion. Vi kopte med oss sushi och hade till en borjan hela biosalongen for oss sjalva. Vilket kanns valdigt maktigt i biosalonger som dessa. Men sedan traskade det in lite manniskor, men vi sag fortfarande ut som myror i en hostack. Filmen vi sag heter "The Beaver". Det var en valdigt speciell film, jag vet inte om jag tyckte om den eller inte, men jag tror att jag gor det. Pa ett satt var den for mycket och overklig, men pa samma gang sa akta.

Kommentarer
Postat av: z

Att ni åt mat på bion fick mig och tänka på då jag och du käkade vitlöksallad när vi var på bio och såg kommisarie späck minns du? Helt klockrent. Ingen popcorn eller candy garlic ska det va!

2011-05-11 @ 23:13:01
Postat av: diana

haha justja, och det luktade rodlok i hela salen. Har behovde vi inte oroa oss att det skulel lukta ra fisk i hela salonge, for dte ar sa stort = har kakar alla pa bion.

2011-05-11 @ 23:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0