Du ar och kommer alltid att vara min basta van'

Sa langt tillbaka i tiden som jag kan minnas har Du varit en del av mitt liv (tecken pa att vi borjar bli gamla?) For vi har inte kannt varandra anda sedan barnsben, men jag vill pasta att vi har vaxt upp tillsammans. Nar vi forst borjade lara kanna varandra var vi inte ens tonaringar och nu star vi tillsammans som tva unga kvinnor. Manga blickar tillbaka pa sin hogstaietid med angest, tack vare Dig kommer jag aldrig behova gora det. Jag minns det med gladje. Manga av mitt hjartas lyckligaste minnen delar jag med Dig. Du ar mer an min basta van. Du ar min inre krets. Du ar en av mina livlinor. Min fina Sandra Helena - GRATTIS PA FODELSEDAGEN ♥
"We've shared many smiles and many tears, but nothing beats the laughter."



Kommentarer
Postat av: zelal

Åh så fint :) Ni båda är sötast på sista bilden om jag ska vara helt ärlig haha ;)

2011-05-11 @ 23:19:45
Postat av: Anonym

gulligt! Grattis Sandra!

2011-05-11 @ 23:34:23
Postat av: Anonym

Grattis Sandra!! Ni har verkligen fina bilder ihop, favvobilden är klart den från kreta. /Cidem

2011-05-12 @ 02:28:34
Postat av: S.

<3 vilket fint inlägg! och detta är ju bara ett litet urval av alla 893483948398938 bilder vi har på oss. Åå gdansk! Jag vill dit, till hostellet vi hittade innan vi skulle åka hem. Minns du vad det hette? Får bli nästa år.. Jag hoppas vi ses snart, för det var tomt utan dig på min f-dag. PUSS



Cidem: tack! Hoppas du mår bra och att allt går bra för dig. :))

2011-05-13 @ 13:13:18
Postat av: diana

Zelal: jag haller med, vi ar latt sotast pa sista bilden ;P



Jag minns inte vad hostellet hette, men jag vet det hade varit sa vart att aka tillbaka dit igen <3

2011-05-15 @ 00:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0