Speaking of B-days...

Maj manad ar en riktig fodelsedags manad i min inre krets. Alla mina nara och mest kara fyller ar da. Tyvarr kommer jag inte kunna fira dom som jag gjort i alla ar... Kanns faktiskt jatte trakigt. Nussens fodelsedag har jag inte missat sen det att han foddes, men i ar kommer jag att gora det. Samma sak galler min hjartevan Sandi - jag missar inte hennes fodelsedagsfiranden (mycket pa grund utav maten) haha nejda, men hon har ju faktiskt en mamma som lagar mat och bakar bakelser som ingen annan. Sen sa var det min fina lillasyster som fyller myndig i ar och allt jag kan gora ar att skriva "Grattis" pa facebook. Kanns ju sadaaar...

 

Imorgon fyller min vardmamma ar. Detta innebar en jobbig jobb helg for mig. Dom ska ut imorgon kvall och fira detta givetvis, sa jag kommer vara ledig under dagen men jobba pa kvallen. Eller ja, jobba och jobba - barnen sover dom timmar jag jobbar men i vilket fall som helst innebar det att jag inte kan lamna huset. Samma sak galler lordag kvall da deras vanner kommer till stan for att fira henne = dom gar ut och partajar, jag stannar hemma med barnen. Pa sondag ar det Mors Dag har sa da ska vi till barnens farforaldrar och fira det med middag!

 

Detta har jag kopt till min vardmamma: Ett fodelsedagskort och min favorit serie ur Joico "Silk result" schampoo och balsam samt deras K-PAK styling oil. Jag vet sa mycket som att jag hade blivit glad av denna present i alla fall ;P



Kommentarer
Postat av: cido

Åhh vilket fint och härligt födelsedagskort! Det är sånt man vill höra när man bara blir äldre, att man ser bra ut :)

2011-05-06 @ 16:16:05
Postat av: s.

Jag lovar att jag ska ta massa kooooort. :) Blir dock ingen mat iår, kanske för att du saknas bland oss :P Brukar bara vara två som uppskattar allt och äter för kung och fosterland - vi.

2011-05-06 @ 19:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0