Senaste nytt med Diana direkt fran USA

Kanske borde jag skriva i bloggen om stora handelser som sker har borta? Som tex att vi hade jordbavning for nagon vecka sedan, men alla pratar om det har sa det kanns tjatigt att skriva om det aven pa bloggen. Den stora snackisen nu ar att Osama Bin Laden har blivit fangad och dodad - min kommentar pa det? Cred till honom! Den talibanen tog "hide and seek" till en helt ny niva. Sjalv ger jag upp med G nar jag letat i 15 minuter och fortfarande inte hittat henne. Han lyckades gomma sig i cirka 10 ar. Inte illa. Har firas det stort.

Kommentarer
Postat av: cido

vad löjliga dem är, att ha celebration party, konstigt tycker jag.

2011-05-04 @ 19:56:10
Postat av: diana

A jag vet... sag en pa nyheterna som pastod att det var Gud som hade gjort sa att han ville att dom skulle fira hans dod. Laer forvirrande - vilket det ar

2011-05-05 @ 07:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0