Min alskade syster

Idag fyller Jijiano 18 ar! ARTON AR! Det ar helt GALET! Kan jag fortfarande kalla henne "lilla" syster? Allt jag vet ar att jag i alla fall kan kalla henne varldens basta lillasyster. For det ar verkligen vad hon ar. Hon har stallt upp pa mig i vatt och torrt - det ar allmant kant att jag flyttar runt lika ofta som vanligt folk koper hem blommor. Jag hade definitivt inte klarat mina flyttar utan Jiyans hjalp. Hon hjalpte mig att packa, flyttstada och packa upp samtliga ganger. Om det var nagon jag behovde "praktisk" hjalp av nar jag befann mig hemma i Sverige var det alltid Jiyan jag ringde. For jag visste att hon alltid befann sig ett telefonsamtal bort och sedan gjorde hon det hon kunde for att hjalpa mig. Ex: Ibland insag jag att jag handlat mer an jag sjalv orkade bara hem pa bussen - det var ett sadant tillfalle jag ringde Jiyan och sa drojde det inte lange innan hon kom och bar halften av kassarna. Hon stracker alltid ut en hand for att hjalpa till - aven fast hon inte far ut nagonting av det sjalv. Men i langa loppet tror jag att hon far det. For det man ger far man tillbaka.

Nu ar hon 18 ar och har hela varlden framfor sina fotter och jag ar saker pa att det kommer ga mer an bra for henne. Varfor? For hon besitter egenskaper som ar vardefulla. Nagra av dom jag beundrar mest hos henne ar hennes givmildhet, talamod och godhet. Jag Alskar Dig Jiyan och jag saknar Dig. Ett STORT grattis pa fodelsedagen!
Hon gick ut 9an med tva Diplom - ett av dom var "Basta Kamrat" Jag blev inte det minsta forvanad men oerhort stolt! ♥

Kommentarer
Postat av: zelal

Hon är en klippa! En underbar egenskap Jiyan har är att man kan lita på henne till hundra procent. Älskar henne. Fint inlägg blev rörd.

Puss

2011-05-26 @ 05:53:06
Postat av: Jiyan

TUSEEEEN TACK DIANA!!

Åhh min morgon kunde inte ha börjat bättre, har världens leende på läpparna!

Du är för underbar, du har hjälpt mig minst lika mycket! Jag ställer alltid upp för mina underbara systrar. Jag älskar dig & saknar Dig mer!

2011-05-26 @ 08:22:10
URL: http://jiyaan.blogg.se/
Postat av: Jiyan

Zelal jag älskar också att jag kan lita på dig till 110 %! Ni är bäst!

2011-05-26 @ 08:32:32
URL: http://jiyaan.blogg.se/
Postat av: cido

Har också svårt att fatta att ''lilla jijo'' är myndig! Jättefint kort på er två, kan tänka mig att du var stolt över sis den dagen. Kram på er båda!

2011-05-26 @ 16:38:28
Postat av: diana

:) Ja, du har ratt Zelali, de gar att lita pa J till 100. Men alltsa att hon ar 18 ar for mig ofattbart. Jag var 18 typ igar?? Jag fyllde 18 i Ostra Nyby - helt sjukt. Tack, jag gillar kortet ocksa - det var en dag fylld av lycka och stolthet!

2011-05-26 @ 22:21:36
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/
Postat av: Anonym

men det var jag som ringde och väckte henne imors med ett "grattis" :-)

2011-05-26 @ 22:25:20
Postat av: ulla

Diana vilka härliga systrar du har jag förstår att du saknar dom.Kram.

2011-05-27 @ 11:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0