I waited 'til I saw the sun. I don't know why I didn't come

Jag har borjat lasa en bok som jag verkligen tycker om! Det var bokrea i en affar nere pa stan sa jag spenderade givetvis ett par timmar bland alla bokhyllor och bara frossade i bocker:) Boken heter "Start where you are" och ar skriven av forfattaren till "The Pursuit of happyness" som aven filmatiserades. Boken ar riktigt inspirerande! Jag skriver mer nar jag har last ut den.

Jag forsokte aven hitta en bok om teckensprak, men lyckades inte hitta nagon (?) Jag vet inte varfor jag ar sa inne i det har med teckensprak, men jag ar bara sa tagen. Jag tycker det ar ett helt fantastiskt satt att kommunicera. As a matter of fact, tycker jag att alla borde lara sig teckensprak. Det borde vara obligatoriskt i alla skolor, runt om i hela varlden. Lite som engelskan ar, men teckensprak skulle vara annu battre for manga kan lasa och forsta engelska bra, men har problem med uttalet - nar det kommer till teckensprak skulle uttalet givetvis inte vara nagot problem. Varfor har ingen kommit pa den har iden forut?

 

Stadarna har varit har idag sa bade mitt badrum och rum skiner, men bast av allt ar att jag nu far avsluta min lediga dag med att krypa ner i nybaddade lakan med boken i hogsta hugg:) Det ar nog det jag uppskattar mest med stadarna, att dom byter mina lakan - for visst ar det bland det trakigaste (men mest nodvandiga) att gora med jamna mellanrum? Godnatt Cali, Godmorgon Sverige!




Kommentarer
Postat av: z

Du är ute på stan och shoppar vilket inte händer sällan:P iaf i ena handen har du massa påsar i andra handen en starbucks hur hade du då tänkt att kommunicera täckenspråk opraktiskt haha



puss

2011-05-10 @ 10:41:52
Postat av: diana

hahahhahaha! lagg av

2011-05-11 @ 23:28:42
Postat av: Anonym

ÅÅÅH!!! A walk to remember visst?? jag älskar den filmen, var år sedan jag såg den!! Tack för att du påminde mig om den ;)

2011-05-22 @ 17:35:05
URL: http://lisamariegrefve.blogg.se/
Postat av: diana

Stammer bra! En av mina favorit filmer!!!

2011-05-25 @ 06:56:59
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0