I never thought that I'd love someone. That was someone else's dream

Vilken harlig dag jag har haft! Morgonen borjade med att skypa med Zelal ♥ Harligt att kunna fa sa bra frukostsallskap fran andra sidan Atlanten. Efter varat tva timmars langa samtal begav jag mig till stranden. Vi har haft 30 grader varmt har idag - nagon har fatt lite farg:)
Jag kom just in fran en springrunda uppe vid bergen, sa himla vacker utsikt darifran! Snart ska jag hoppa in i duschen for att bege mig in mot stan. Jag ska mota upp med ett gang harliga tjejer - vi ska fira Lisa som fyller ar idag!
Dom har tva dagarna har varit sa skona! Inte nog med att jag har varit ledig sa har aven hela familjen varit borta, vilket innebar att jag har haft huset for mig sjalvt = jag har inte vaknat upp av barnskrik, jag har kunnat spela musik pa hogsta niva m.m men imorgon ar det slut med det for ikvall kommer barnen hem igen! Har faktiskt saknat lilla L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0