Gott omdöme får man av erfarenhet och erfarenhet får man av dåligt omdöme

Barnen stannade hos sina farforaldrar igar vilket idag resulterade i en ledig dag for mig! Som jag har tagit vara pa den ;) Forst och framst ar det ovarderligt att fa sova ut pa morgonen utan att bli vackt av barnskrik. Sedan tillagade jag lite havregrynsgrot som jag at med kanel och sma, hackade appelbitar. Efter min stadiga frukosten hade jag energi for ett par timmar pa gymmet. Val hemma tog jag en laaaang dusch. Och nu kommer den basta delen av min formiddag: Jag skypade med min van Anders. Han ar precis som mig - kan prata hur lange som helst. Sa nar samtalet brots ett par ganger av nagon marklig anledning tolkade Vi det som ett tecken pa att det var dags att avsluta. Forhoppningsvis talas vi vid snart igen. Jag mar alltid mycket battre efter en dos av hans kloka ord.

Pa eftermiddagen motte jag upp med Sophie och vi njot ute av solen tillsammans. Nu pa kvallen har jag suttit och fyllt i ansokan till Collage online. Vissa fragor var sa markliga som ex: What is your race/ethnicity? Check one or more.

Mexican, Mexican-American, Chicano

Central American

South American

Hispanic: Other

Asian: Indian

Asian: Chinese

Asian: Japanese

Asian: Korean

Asian: Laotian

Asian: Cambodian



Asian: Vietnamese

Filipino

Asian: Other

Black or African American

American Indian/Alaskan Native

Pacific Islander: Guamanian

Pacific Islander: Hawaiian

Pacific Islander: Samoan

Pacific Islander: Other

White

Varfor skulle denna information vara nodvandig?
Menmen, bara att fylla i. Imorgon jobbar jag som vanligt, men pa onsdag hander nagonting forodande! Min vardmamma ska aka till Washington DC for att halsa pa sin mormor. Den forodande delen? Hon tar lillpojken med sig. Dom kommer stanna tills pa mandag. Det ar 4 dagar (!!!) utan det dar underbara leendet som jag behover se varje dag for att ma bra :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0