For every piece of me that wants you - another piece backs away

Idag har jag varit ledig vilket har varit superskont eftersom att jag hade en harlig helg, men alldeles for lite somn! Sa imorse sov jag ut, men inte for lange for vadret var fantastiskt! Efter att ha njutit av solen ett tag tog jag mig till Frisoren. Sa fort jag klev in pa salonegn pustade jag ut. Jag kande direkt att det skulle bli jatte bra eftersom att salongen var sa himla stor och fin. Alla som jobbade dar sag ut som modeller och deras har sag sagolikt ut, sa jag visste att jag var i goda hander. MEN jag maste anda skriva att jag tyckte det blev alldeles for kort. Sa kanner jag i och for sig dom allra flesta ganger efter att ha varit hos frisoren, men den har gangen blev det faktiskt alldeles for kort. Jag bad henne klippa 4 cm och det blev ca 10 cm. Jaja, nu ar haret i alla fall friskt fran slitna toppar. Passade aven pa att kopa schampoo till min vardmamma som fyller ar pa fredag. Behover jag skriva att det blev Joico?

Kvallen har spenderats hemma hos mig med Lisa. Imorgon fyller hon ar och det ska firas ute!:)

Lite bilder pa mig och haret!






Lite ledsen ar jag over att haret ar sa kort...


men samtidigt glad over att jag har friska toppar!













Kommentarer
Postat av: ulla

Diana du är ju jättesnygg,håret är mycket fint,jag tror att du överdriver lite nu.Mail kommer snart Kram.

2011-05-03 @ 10:45:01
Postat av: Jiyan

jaaaaaag dööööööör så vacker!!

Håret blev jättefin!

Du får sluta platta så mycket och hålla håret friskt så du slipper klippa dig så kort! pussss

2011-05-03 @ 11:26:20
URL: http://jiyaan.blogg.se/
Postat av: cido

Jättefint! Gillar hur dem plattat till håret, känns lite amerikanskt :)

2011-05-03 @ 11:43:06
Postat av: S.

Super fräscht! Du ser ut att vara piggare nu :)

2011-05-03 @ 18:15:02
Postat av: diana

TACK allihoP! Ja, Jiyan du har ratt jag ska sluta platta sa mycket, det ar det som sliter mest pa mitt har.



S: Jag ar helt frisk nu! :D

2011-05-04 @ 01:10:14
Postat av: zelal

Du är helt underbart vacker<3 LOVE

2011-05-04 @ 23:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0