en liten sjukling

Mitt lilla hjarta har haft feber i tre dagar nu. Jag tycker sa synd om honom. Barn under 3 ar borde inte fa bli sjuka. C - Du kanske kan komma med nagon framtida losning pa detta? Nagon medicin som gor underverk? For den jag ger honom just nu verkar inte hjalpa ett dugg. Igar skickade vi G till hennes farforaldrar sa att jag kan lagga all min fokus pa L. Vi har myst hela formiddagen. Usch, det smartar i hela hjartat av att se honom sa sjuk. Han bara ligger i mina armar - utan nagon energi, och hans lilla kropp kanns dubbelt sa tung. Idag gjorde han i alla fall ett tappert forsok till att le. Sandra fick ta del av det, vi skypade namligen med henne imorse :) Men fick avsluta efter ett litet tag da L blev lite "fuzzy". Just nu ligger han i min sang och sover.
Min lilla kottbulle ♥

Kommentarer
Postat av: cido

Stackars lilla L! Låter som Tredagarsfeber (Roreola infantum), speciellt om han imorgon får utslag på kroppen, sedan kommer han bli frisk. Orsakad av virus, ingen antibiotika hjälper, ge honom extra vatten. Kram

2011-05-25 @ 23:42:30
Postat av: diana

Tack for tipsen!

2011-05-26 @ 05:23:57
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0