Daligt middagstips

Trots mitt misslyckande med pannkakorna kavlade jag upp armarna for omgang #2 i koket. Diana vs. Barnmat. L som vanligtvis ater det mesta spottade ut min pure:( Jag var saker pa att han gjorde det av nagon annan anledning (?) Det kan ju inte ha varit det att han inte tyckte om det? Jag ville inte inse att jag inte ens duger till att gora barnmat - inga kryddor ingenting, vad kan ga fel?(!!) Jag torkade upp det han hade spottat ut och gjorde ett nytt tappert forsok: "Gapa L, har kommer ett skepp lastat med nami-nam-nam :)" YEEEES han spottade inte ut det! Daremot sag det ut som att han just svalt en sur citrusfrukt, sa jag gav upp. Dar stod jag med en hel kastrull av barnmat. Jag hade varit overtygad om att han skulle ALSKA det - darfor gjorde jag sa det rackte och blev over. Jag tankte inte fortsatta tvinga honom att ata det, men det fanns inte en chans att jag skulle slanga bort det! Jag hade faktiskt anstrangt mig. Sa det blev jag och flickan som fick tvinga i oss det till middag.
"I don't like this Daddianna"
"Yes you do. Eat it."
Jag kande precis som flickan, men var tvungen att intala mig mitt svar till henne for att sjalv lyckas svalja tugga efter tugga. Mosade morotter, blandat med mosade potatisar ar tydligen ingen hit, varken for barn eller vuxna.

Kommentarer
Postat av: zelal

Jag föstår inte vf du inte gör det du är bra på, omelett hahah



Love you shorty!

2011-05-19 @ 08:06:54
Postat av: cido

haha vad tråkigt att han inte gillade det, men alltså jag kan förstå honom. Bara potatis o morötter, ingen hit.

2011-05-19 @ 15:16:39
Postat av: citron

koko morötter, potatis, palsternacka och mosa med mycket smör. Alltså smör inte margarin eller matolja. SMÖR om det finns i Cali. Kommer garanterat att gå hem. Kanske en klick creme fraiche...det är en smakfråga.

2011-05-19 @ 22:24:58
Postat av: diana

zelal: inte ens mina omeletter smakar bra har. Gjorde en till flickan hon ba "I wan't daddys..yours aren't as good"



Cido: han ar inte lika fin i smaken som du...bara 6 mander ju.



Citron: palsternacka, really?? "det ar en smakfraga" hahahah

2011-05-20 @ 06:46:10
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0