CHOKLADCHOCK!

Det ar lordag och det hander en massa roligt ikvall, MEN jag ska inte delta pa nagonting - for jag maste spara alla mina kosingar till nasta helg. Hostelet vi ska bo pa ar namligen belagrat 20 minuter fran ett av dom storsta outleten har! Men jag ska inte klaga, det har varit fantastiskt vader idag och jag har varit ute och njutit av varmen. Sen sa kopte jag aven en neccesar idag som jag absolut inte har rad med! Men att halla i den var som en drom som gick i uppfyllelse. Det ar nagonting med lukten och kanslan av akta lader...
Kvallen kommer jag spendera med lite spel och trevligt umgange tillsammans med familjen. Fast lite sugen ar jag pa att traffa tjejerna...men det ar inte jatte synd om mig - Jag bestallde namligen just in varm choklad och cheescake & chocolate muffin!
Satt hemma och deppade, men valde att smattra pa lite av mitt nya favorit lip balm och bege mig till varat lokala fik som ar supermysigt!
Har kom jag pa vad jag skulle bestalla...
Forstar Ni nu min gladje? ;)

Kommentarer
Postat av: Zelal

Mums ser gott ut:) Åh vad brun och fräsch du är!

Puss

2011-05-22 @ 15:13:54
Postat av: S

Du är bara för söt.

2011-05-23 @ 06:29:03
Postat av: diana

TACK till er bada! :) and RIGHT back at ya!

2011-05-23 @ 06:39:29
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/
Postat av: Maja

men mums vad gott:D

2011-05-23 @ 07:45:28
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0