CANDY

Harom dagen hittade vi varldens basta godisbutik! Jag var verkligen som ett barn i en godisbutik :P Inte sa konstigt... det var stora tunnor fyllda med godis som man minns fran barndomen. Minns Ni dom dar godis Hamburgarna och chokladcigaretterna? Det hade dom bland annat. Det var lite nostalgi kansla over det hela. Jag kopte med mig "Pop Rocks Bubble Gum". Ni vet det dar pulvret som man lagger pa tungan och sa borjar det poppa i munnen? Jag minns att vi brukade tvinga var mamma att testa det for vi alskade hennes ansiktsuttryck nar det borjade poppa :P Det basta av allt ar att nar pulvret har poppat klart, sa forvandlas det till tuggummi! :D

Kommentarer
Postat av: zelal

OMG dom knäcker med sitt sortiment vf kallar sig Sverige för det största plockgodis landet förstår jag inte. :P

2011-05-25 @ 22:44:48
Postat av: cido

Snacka om NOSTALGI då jag läste om Pop rocks!!!

2011-05-25 @ 23:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0