Var egna Anna Skipper

Min vardmamma har borjat med en ny diet vilket innebar att hela familjen gar pa diet. Detta pa grund utav att det ar hon som star for matlagningen. For mig ar det inget alternativ att stalla mig och laga middag efter en hel dag med barnen och min vardpappa lagger oftast G under tiden som mamman tillagar middagen. Sa antingen kan vi ata hennes mat eller laga var egen mat. Vi ater hennes mat. Jag forstar mig dock inte pa dieten, det kanns som att allt ar forbjudet att ata... sa vitt jag forstatt ar det okej att ata avocado typ...

"Americans have more food to eat than any other people and more diets to keep them from eating it"
William Somerset Maugham


Kommentarer
Postat av: zelal

Ändå lite spännande eller? ) Puss

2011-03-31 @ 12:43:07
Postat av: Anonym

jag älskar avacado! Är det dyrt med avacado i USA? Kanske inte du som handlar?

2011-03-31 @ 21:54:49
Postat av: diana

Jag handlar inte. Men med tanke pa att hela fruktskalen ar fylld av avocado och aven kylskapet sa hoppas jag att det inte ar allt for dyrt... Jag vill fortfarande att dom har rad med att ge mig min lon

2011-04-01 @ 07:42:22
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/
Postat av: Petra

Du får ladda med chips på rummet :)

2011-04-02 @ 12:12:42
URL: http://www.petrasundberg.se
Postat av: diana

ahahh Petra! Jag foredrar faktiskt sott framfor salt ;)

2011-04-06 @ 05:31:48
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0