Fat Joe is making a cooking show - Finn 5 fel

Fick just ett sms fran min vardmamma dar det stod "We're on our way back home with a large amount of Ice cream!" Perfekt avslutning pa min fredag. Jag har passat barnen, och haft riktigt tur! Bada lag och sov vid atta och har inte gratit en enda gang sedan jag la dom. Vanligtvis passar jag inte barnen fredag kvallar, men ikvall skulle mina vardforaldrar ut med ett gang vanner. Det gor mig inte sa mycket, for jag ar ledig resten av helgen:) Deras vanner ska folja med hem ikvall. Ser fram emot att traffa dom snart, dom ar sa himla trevliga och roliga att umgas med. Sist jag traffade det ganget at vi en jatte god middag tillsammans och satt i flera timmar och spelade spel. Jag och min vardmamma forlorade big time, men som tur var ar jag ingen dalig forlorare ;)

Apropa sms och telefon. Jag alskar att mina vardforaldrar betalar min telefonrakning. Jag tycker det ar sjalvklart att dom ska gora det nar jag jobbar, men dom betalar aven for dom samtal jag ringer pa min fritid. Jag ringer och smsar helt obegransat, och jag far till och med ringa hem till Sverige om jag vill. Det tycker jag ar generost av dom. Att inte behova oroa sig over telefonkostnaden ar nagonting helt nytt for mig. Comviq kompis, slang Dig i vaggen.
Det enda jag inte gillar med mitt abonnemang ar att jag far konstiga sms(?) Det kommer ungefar tva sms om dagen med uppdateringar om olika kandisar. Ex:
"Birdman bought a Maybach that cost $1.5 million. We know he's got money to blow, but HOLY CRAP."

"Fat Joe is making a cooking show. Lean back and enjoy!"

"D'Angelo pleaded guilty to soliciting a prostitute in March 2010. No word if he was singing naked against a black backdrop at the time."

"Apperently Usher has a sex tape. We'll never listen to "Yeah! Yeah! Yeah" the same way again."

Ni forstar min poang om att detta ar ganska drygt och maste fa sig ett slut?!
Nu hor jag en massa skratt och fotsteg utanfor dorren! Hors!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha nämen gud vilka konstiga smsm. Vadf mycket du har uppdaterat men såå roligt det skulle vara med lite bilder. Typ från parken m m

2011-03-26 @ 14:26:02
Postat av: cideo

hahahah vilka sms!! Hellre får jag såna, än dålig reklam om att jag kan vinna pengar om jag gör si o så.

2011-03-26 @ 20:17:28
Postat av: diana

Jag ska forsoka uppdatera med fler bilder med barnen, fran parken osv, men jag maste forst hora med mina vardforaldrar om det ar OK.

2011-03-30 @ 07:08:49
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0