Fredagsmys

Ingenting blir nagonsin som jag planerat. Mina planer andrades ungefar 10 ganger igar, men det blir latt sa nar man ska anpassa sig till andras planer. Hur som helst slutade det med att jag akte hem till en van som bor ca en timma fran mig. Vi bunkrade upp med ost, kex, vin och bra filmer! :) Perfekt nar det regnar och askar ute!

Nar det var dags for lunch idag blev jag sugen pa vafflor, men det smakade inte alls som hemma i Sverige. Tunna krispiga ....nja...mer Tjocka och degiga.
Tittade pa tva filmer igar. Bada med Vince Vaughn.
Den har hade jag hoga forvantningar pa, men blev besviken...
Den har hade jag inga forvantningar pa och det visade sig vara en hit! Nagra scener var riktigt roliga. Ex: Vince och hans tjej, akte hem till hans mamma over julen. Tjejen hade inte traffat hans familj tidigare. Nar han, tjejen och mamman sitter i vardagsrummet kliver en man i 35-ars aldern in. Han gar fram till tjejen (som ar i samma alder) och sager: "Hi there young lady! Nice to meet you" gar sedan vidare till Vince, klappar honom pa benen och sager: "Look at you! You've grown since the last time I saw you! ha Big Boy! ;)" och satter sig sedan vid mamman och ger henne en kyss. Sedan tittar han pa Vince och sager "Hey, look man. I'm not trying to be your father, I just want for us to be friends!" Och Vince svarar "We use to be best friends before you started to sleep with my mother". Hahahahha det kom sa otippat. Jag skrattade i ungefar en kvart at bara det.

Kommentarer
Postat av: stingo

Hahahahaha men kommer du ihåg att du skrattade åt att ja kunde texten till totos rosanna? Vad var det som var kul med det egentligen?

2011-03-20 @ 17:34:38
Postat av: diana

HAhhhahh hag asg bara jag tanker pa det, nu maste jag lyssna pa den bara for att. Men bast var anda att du kande till Nirvanas lat - mackish!

2011-03-20 @ 17:49:12
Postat av: cido

gillar inte vince vaughn, han är så tråkig.

2011-03-20 @ 23:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0