hippie, hippie, hourra!

Promenerade runt i ett omrade som heter Haight, och det var fantastiskt. Det var dar hippie rorelsen mer eller mindre borjade, och det marktes. Alla butiker salde "hippie" inspirerade prylar. Vissa butiker kandes mer genuina, och sa fanns det dom butiker som man markte salde sadant som dom tror att turister forvantar sig att hitta dar; typ peace market, broderat pa allting. Jag var inne i en vintage butik och hittade massa harliga accessoarer! Kopte bland annat tre armband, ett par solglasogon och ett par andra grymma bagar.
Dagen slutade med att jag avnjot kaffe i Golden Gate parken och lyssnade till nagra begavade gatumusikanter :)


Kommentarer
Postat av: cido

Jättesnygga bågar!! Dem röda påminner mig om TV-serien ''mad men'', något som Beth skulle kunna ha. Härligt att du tar så många bilder och delar med dig SF.

2011-03-15 @ 20:31:52
Postat av: diana

TACK! Jag alskar dom :) Jag har aldrig sett "mad men" men har manga ggr hort att jag borde sa jag kanske ska ladda hem dom och glo enhel natt :)

2011-03-16 @ 03:17:32
Postat av: Zelal

Fan vilka snygga bågar! ;)

2011-03-19 @ 21:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0