Nyhetsankare # 1

Vi har nyligen vridit fram klockan en timma, sa nu ligger Ni i Sverige bara 8h fore! Jag kanner av att jag missat en timma och det gor aven barnen. Idag nar jag klev upp var det knappt tyst i hela huset. Det brukar liksom inte vara det. Barnen lag fortfarande och sov vilket var skont, for da fick jag avnjuta min frukost i lugn och ro.

Skypade aven med min hjartevan Sandra idag vilket var fantastiskt! Vi har skypat forut, men da har inte hennes mikrofon fungerat. Nu hade hon fixat den, men jag fortsatte tjata om att hennes mick inte fungerar da hon skriver pa chatten "Har du satt pa ljudet?" Jag kande mig ganska sa dum i den stunden (a) . Men det viktiga ar att vi fick prata - massor! Och mer ska det bli sa snart bada har tid!!!
Snart skypar vi igen for fler historier och goda skratt ♥
Jag och teknik = ??? Tekniska prylar ar nog nagonting jag aldrig kommer att bli bra pa, men det ar ingenting jag bryr mig om heller. For hade jag gjort det hade jag varit bra pa det :)

Just nu ligger barnen och sover, vilket betyder att aven jag tanker ta en nap. Och nar alla har vaknat kommer G's van hit for a playdate :)



Sa har borjar dom flesta av mina mornar: Jag, en skal med flingor och farska jordgubbar, och det basta av allt - Tv4 nyheterna med min favorit, Bengt Magnusson. Det galler att halla sig uppdaterad, aven har borta!





Kommentarer
Postat av: S

Daddiiaannaaa. Haha. Värt med uppdatering. Vi måste höras snart igen! PUSS

2011-03-15 @ 15:10:25
Postat av: Tassen och Co.

det ser mycket gott och nyttigt ut ,mycket bra att du håller dig uppdaterad av vad som händer här hemma.Hur mycket pratas det i tv om Japan hos dig det är hela tiden här hemma.Är jordgubbarna lika goda som svenska som får mogna i långsam takt,jag har hört att svenska jordgubbar har mycket smak på grund av vårat klimat. Det är oerhört tragiskt det som har hänt i Japan det är inte det jag menar jag tror att du förstår mig.

2011-03-15 @ 15:26:29
Postat av: diana

Tassen och Co hahah jag alskar't! :) Det enda folk pratar om ar katastrofen i Japan, och det ar det enda som aven visas pa TV. Jag forstar precis vad Du menar. Hm.. det konstiga ar att jag aldrig riktigt gillat jordgubbar. Jag tycker inte det smakar illa, men jag kanner heller aldrig sug efter det. Men enda sedan jag flyttat hit ar jordgubbar och blabar det enda jag ater kanns det som :P

2011-03-16 @ 03:21:23
Postat av: Zelal

Vad söt du är lyssnar på Lars winnerbäck och kollar på Bengt hahahah jarebi<3

2011-03-22 @ 11:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0