It's love. It's not Santa Claus.

Jag motte upp nagra tjejer nere pa stan och drog en bio. Vi var manga tjejer, vilket betyder manga, olika, starka, asikter om vilken film som skulle ses. Till slut blev det "Hall Pass". Inte nagonting som jag rostade for. Jag ville se "The King's Speech" eller "Love is never ugly"...even though we all know it really can be...vardelos titel pa den sistnamnda filmen. Nastan sa att jag inte vill se filmen av den anledningen, men som barn alskade jag "Skonheten och Odjuret" och denna film verkar vara en vuxen version pa Disneys film sa jag maste ge den en chans.

Hall Pass, far tummen ner, men biografen far tummen upp!!! Herregud, varfor har vi inte sadana biografer i Sverige? Om dom anda ska fortsatta att hoja priserna kan dom faktiskt aven hoja standarden. Vi satt i skona, stora stolar som gick att gunga, bioduken var storre an tio vita lakan tillsammans och ljudet var skrammande bra. Det lat som att skadespelarna var i samma rum som oss.
Om Ni vill se en bra film ska Ni se "500 days of summer". Bilden ar bara ett smakprov pa hur klockren den ar.


Kommentarer
Postat av: s.

du gör så mkt låter det som, hur har du tid för allt? underbart! kan du ge mig ett datum så jag kan boka min resa? tack på förhand. hahahha.

2011-03-12 @ 09:28:55
Postat av: diana

Haha, jag TAR mig tid! Men det mesta jag gor ar under helgerna da jag ar ledig fran jobb :) Hm, fa se nu, du pluggar ju... nar har Du lov? !! <3

2011-03-12 @ 18:04:42
Postat av: stingo

gud vilken härlig biosalong du beskriver. Vad kostade en biljett? I US dollars?

2011-03-12 @ 18:25:31
Postat av: Cido

Jag har sett den där filmen, handlar om hur en kille kommer över

en tjej.den är bra, det tar tid att lägga något/någon bakom sig.

själv har jag ridit på hästar i skogen, skickar bilder när

jag kommer tillbaka. Kan bara säga att det var helt galet.Vill också gå på bio idag!

2011-03-13 @ 13:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0