Pedikyr till folket!

Imorgon ar det antligen fredag och jag jobbar bara fran 17.00 till 19.00 vilket betyder SOVMORGON! Jag ska dock inte sova allt for lange for jag har arenden att utratta, bla ska jag ga till banken och oppna ett bankkonto. Ja, det var val typ det... har aven lite annat pa schemat, men det ar mest nojen, som att ga till gymett, ga och fa mina naglar fixade, sitta pa mitt favorit cafe, Progressive Grounds, sippa kaffe och lasa Stieg Larssons "The girl who played with fire". Alla mina forsta konversationer har inleds ungefar sa har: "Oh, so you are from Sweden? I JUST LOVE Stieg Larsson's Millennium trilogy!"
Pa kvallen kanske det vankas konsert. En kompis fragade om jag ville med och se Bone Thugs. Jag skulle kunna gora det for att det ar en kul grej, i ovrigt ar inte old school hip hop min melodi.

Det blir skont att borja helgen med vila!

Det finns inget battre cafe. Sa himla mysigt och deras uteservering ar toppen nar solen skiner!


Forra helgen unnade jag mig lyxen av en pedikyr, vilket var underbart! Nagonting jag maste gora oftare. Jag tror alla behover bli battre pa att varda sina tossingar. Jag kanner bara en som gor det med jamna mellanrum - Annalena:)
Se vilken harlig och uppiggande farg jag valde!

Kommentarer
Postat av: Zelal

Du skriver så bra, verkligen kul att följa din blogg, då har man alltid någonting att se fram emot och så blir man varje gång lika besviken då du inte skrivit :) LOVE!

2011-03-11 @ 08:56:01
Postat av: Zelal

Alltså jag kan väl säga såhär, jag är väldigt känslig vad det gäller fötter dvs jag tycker dom är fula och äckliga men dessa små med sött skrikrosa lack var lite sött:)

LOVE!

2011-03-11 @ 08:58:35
Postat av: stingo

sista bilden var onödig enligt mig

2011-03-11 @ 18:41:47
Postat av: diana

Zelal: Jagvet, jag gillar inte heller fotter, sa fula, men helt plotsligt kandes dom sa fina :)



Stingo: Unna dig en pedikyr i helgen sa kmr humoret att lattas upp!

2011-03-11 @ 19:23:13
Postat av: cido

Jag tycker dina fötter ser jättefina ut! Hade också velat ha pedikyr!

2011-03-11 @ 21:38:11
Postat av: Zelal

Vem sjutton är Stingo?

2011-03-19 @ 21:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0