Nu kor vi!

Kanns som tusen ar sedan jag bloggade, aven fast det bara ar cirka tva veckor sedan, men det har hant mer dessa tva veckor an vad jag kan minnas att det gjort dom senaste tva aren i mitt liv. Och da menar jag bra saker. Nu har jag inforskaffat mig en dator, sa nu kan jag satta igang och skriva om alla mina upplevelser har borta i Staterna :) Som ni marker sa saknar mitt skrivbord a, a och o, alla dessa tre med prickar over. Det ar lite irriterande, men jag hoppas att bade jag och Ni som laser bloggen vanjer er snart! I ovrigt ALSKAR jag min dator.
Jag klev in i Apple affaren i San Francisco med en tanke: Sa enkelt som mojligt. Jag ar liksom inte den basta nar det kommer till tekniska prylar, det ar komplicerat nog, anda kliver jag ut med deras nya MacBook Pro. Killen som hjalpte mig var sa charmig och fick allting att lata sa bra...forsaljare. Jag klev ut ur butiken med tva saker
1. Datorn
2. Hans nummer
Jag inser att min kamera ar for taskig. En ny kamera far helt enkelt bli nasta teknik pryl som inforskaffas! Tips nagon?

Kommentarer
Postat av: Zelal

haha fan vad skön du är! Ja en kamera vore en bra ide så vi får se lite härliga bilder. Pusspuss<3

2011-03-03 @ 17:18:47
Postat av: jijå

hört att det finns jättebra systemkameror som är jättebillga där! Kanske skaffa en sån? Tar ju fett bra och fina bilder, helt värt.

2011-03-03 @ 23:27:45
Postat av: diana

Tack Jijiano! Jag har ocksa funderat pa en systemkamera, ska kika lite, se vilket marke som ar bast osv.

2011-03-04 @ 03:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0