min varsta mardrom

Nagonting som skulle fa mig att kissa pa mig trots att jag ar 20 ar, skulle vara foljande scenario: Jag, ensam i ett rum med 4 nakenkatter. Jag skulle nog bokstavligt talat skita pa mig. Usch jag ryser av bara tanken... Tank att det finns manniskor som gullar med dessa laskiga varelser(??!!!) Nu vill jag att Du som laser detta forestaller dig denna tanke: Du klappar nedanstaende katt. Gaaaah visst dor Du bara av att tanka tanken?!

Inte lika tussiga och sota som Tassen direkt...


Inte ens som kattungar ar dom sota

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Diana då... Jag har faktiskt en kompis som föder upp såna, och de är hur goa som helst, och jag har fotat dem, kolla här på lilla Alexander, http://www.petrasundberg.se/?s=alex och http://www.petrasundberg.se/nu-vill-jag-gora-nagot-riktigt-kul/ ;)

2011-03-20 @ 12:10:17
URL: http://www.petrasundberg.se
Postat av: s

Skrynkliga odjur. Jag skulle inte heller vilja röra de.

2011-03-20 @ 13:13:11
Postat av: diana

NEJ Petra, jag ar ledsen men bilden fick mig inte att andra min asikt. Och jag vill lagga till att det sager mer om varelsen Du fotograferade an om dina fardigheter som fotograf!

2011-03-20 @ 17:25:37
Postat av: cido

Försök att låta bli att tänka på dem om dem gör dig så rädd. Håller med dig att dem ser läskiga ut.

2011-03-20 @ 23:29:37
Postat av: Tassen och Co.

Det är ju det jag har sagt hela tiden Svenska bondkatter är BÄST! KRAM från Tassen.

2011-03-21 @ 18:34:33
Postat av: Anonym

sluta tänk på dom!!!/geir

2011-03-21 @ 22:25:32
Postat av: Zelal

åh fy förstår inte hur man kan ha sånna djur varför liskom söta är dom bara inte!

2011-03-22 @ 11:51:15
Postat av: diana

ZELAL, jag visste att Du om nagon skulle forsta. Och Tassen, I agree - svenska bondkatter is the shit - Du ar ett EXEMPLARISKT exempel pa det ;)

2011-03-25 @ 01:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0