Min forsta dag i USA

Okej, eftersom att jag inte har bloggat pa ett tag betyder det inte att Ni inte kommer fa lasa det jag gjort hittills. Jag borjar fran start - Dagen jag anlande.

Jag avskyr att flyga, men nagonstans trostade tanken mig om vart jag var pa vag. Det spelade ingen roll att jag madde illa och spydde, for jag visste att snart skulle jag vandra pa mark i ett land som jag lange dromt om att fa leva i. Val framme pa skolan var jag sliten och jatte trott men, little did I know there was a surprise waiting for me :) Min hjartevan Theresia kommer springandes mot mig nar jag kliver in i skolan och genast kandes allting bra igen. Som om allting var fullandat. Innan jag akte hade jag ett stort tomrum inom mig som jag ville fylla. Fylla med gladje och lycka. Och i den stunden hande det. Jag var i USA och jag var med Theresia, tva saker jag lange langtat efter. Det var min basta alla ♥ dag nagonsin. Skont med en BRA start!
Lassar in allt bagage - pa vag till skolan fran flygplatsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0