Shape up!

Jag far lon varje fredag, sa Ni kan gissa vad jag gor om helgerna. Yeppyepp, det stavas Shopping!

Min efterlangtade ghd platttang! Duschade haret med Joicos "Silk result" igar kvall och plattade sedan haret med gdh tangen och kande helt plotsligt en saknad efter "Lilla Klippet" ...gamla tider. Nu nar jag har ghd tangen och Joicos silk resultat saknar jag bara tva saker fran Lilla Klippet: Elin och Camilla
Bodylotion som luktar heaven
Nu har jag kopt Shape-ups! For Er som inte hort talats om skon ar det en walkingsko med rundad sula för att effektivisera träningen genom att stimulera muskelgrupper i både höft och ben när du går. Vet inte om det fungerar, men det visar sig! Jag kopte dom framfor allt for att jag behovde ett par stovlar.
Min forsta dag i parken undrade jag varfor alla foraldrar hade uggisar och stovlar pa sig nar det var sa varmt?(!) Nu vet jag varfor: pa grund utav all sand som foljer med hem fran sandladan. NO MORE!
Det fungerar tydligen for Kim Kardashian och hon har ju varldens snyggaste rumpa, sa det kan vara vart ett forsok!
Den har klanningen kommer nog vara en favorit i sommar.
Jattefin kjol, syns tyvarr inte pa bilden.
Supersota Ballerina skor ♥

Nasta pryl som ska inhandlas: En systemkamera!
Da kan jag lova fler bilder till bloggen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk bara på att en systemkamera väger mycket. På det viset är en digitalkamera bättre. Jättefin klänning. Köpt på h&m? Mysiga bilder från getutflykten. fårvästen gumman fick av dig kom verkligen till användning idag. Den värmde i skidspåret. KRAMAR!

2011-03-28 @ 13:12:29
Postat av: zelal

Gud vilka fina saker du köpt ballerina skorna var verkligen så Dian style girlygirly :) <3

2011-03-28 @ 14:02:54
Postat av: Anonym

Jättefin klänning och kjol. Skorna hörde jag talas om igår på nyhetsmorgon, dem ska tydligen funka. Låter som att ni hade en mysig utflykt. kram

2011-03-28 @ 17:26:48
Postat av: Ulla

Hej gumman din rumpa duger bra som den är ,du behöver inte träna för den sakens skull,skorna presenterades på TV4 ,personlige tränaren som var där var lite tveksam om resultatet. Klänningen är verkligen fin den kommer du säkert att trivas i kram.

2011-03-28 @ 18:29:04
Postat av: diana

Jag vet, det ar nackdelen med systemkameror: att dom vager sa mkt, men dom tar sa otroligt bra bilder. Far se... Harligt att farvasten antligen uppskattas!! Gummsan var sa himla sot i den!



Ulla: TACK Ulla, alla skulle ha en mormor som Du som far en att ma battre! KRAM. Saknar dig

2011-03-30 @ 07:12:42
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åå jag blir sjuk av att se all shopping utan att själv kunna handla. Och vad är grejen med UGGS mitt i sommaren? Maria Montazami har stövlar på sig på varje bild i sin blogg när solen hettar. FOTSVAMP säger jag bara. Och att sand följer med från sandlådan är också sjukt. Varför gå med lortiga skor inomhus när man trampat på allt möjligt ute? Nä, ohygieniskt, särskilt med tanke på heltäckningsmattorna alla har i huset.



Hahaha bitter jag lät! Inte så konstigt i och med att jag har vit snö utanför mitt fönster i april. LOVE

2011-03-30 @ 14:28:56
URL: http://S.
Postat av: Petra

Det finns riktigt bra kompaktkameror! Mitt råd är att köp inte en systemkamera om du inte tänker lära dig hur den fungerar ;)Och investera i olika objektiv osv. De är tunga, stora och dyra. Det blir lätt så att man lämnar dem hemma och fotar med mobilen i stället om man inte är riktigt intresserad. Vi har en kompaktkamera som vi har på resor osv, för att den är så smidig att ha med, och det funkar kalas =) Fotografer blir förresten rätt förnärmade om de får höra, -Åh vilka fina bilder du tar, du måste ha en grym kamera! Som fotograf anser man nog att den största skillnaden ligger i vem som håller kameran ;P



Här är en jättebra sida som har mycket information, http://www.cyberphoto.se/ Det är ju samma kameror i Amerikat :) Men hör jätte-jättegärna av dig om du vill ha råd <3

2011-04-02 @ 12:29:13
URL: http://www.petrasundberg.se
Postat av: diana

PETRA! GUD! tack sa jatte- jatte mycket for dina tips och for att du tog dig tiden att skriva! Jag uppskattar det verkligen, for sjalv har jag noll koll nar det kommer till kameror. Kande inte ens till kompaktkameror. Ska titta upp det mer! <3

2011-04-06 @ 05:44:29
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0