Let's here it for New York!

Pa torsdagen fick vi en hel dag i NYC, forst en guidad tur sedan fick vi utforska staden pa egen hand. Jag var bland annat upp pa Top Of The Rock. Att sta dar uppe och blicka ut over staden gar inte att beskriva med ord, utan jag later istallet bilderna tala for sig sjalva. Enjoy!

These street will make you feel brand new
Big lights will enspire you


































Street lights, big dreams all looking pretty
No place in the world that can compare

Det var precis sa fantastiskt som det ser ut att vara. Dessutom hade jag fantastisk sallskap, Jessica och Emma. Vi avslutade dagen med att ata middag pa en gron parkbank. Ni tanker luffigt. Jag tanker stekigt. Varfor ska jag sitta inne pa en restaurang nar jag kan sitta pa en bank som ar placerad precis framfor Empire State of Building. Det ar inte varje dag man far njuta av den utsikten och fylla sina lungor med NYC harliga atmosfar. Det galler att ta vara pa chanserna, and we sure did!
Jag lamnade stan med halsningen 'Pa aterseende!' Det var forsta, men definitivt inte sista besoket in The Big Apple.

Kommentarer
Postat av: cido

WOW vilka häftiga bilder!!! Jag vet hur det känns att lämna NYC, man tänker bara på när man ska tillbaka. Det är stadernas stad och jag tycker att du har lyckats att ge en bra bild av manhattan. System kameror är grymma men å andra sidan stora och jobbiga att släpa runt. En bra digitalkamera kan ju räcka. Men hoppas du hittar något som du gillar. Kram

2011-03-05 @ 19:15:18
Postat av: diana

:D Det var sa underbart dar, men pa ett satt svart att ta in allt pa en dag. Jag trottnade liksom pa att saga "WOOOOOW" . Ett I-landsproblem...

2011-03-05 @ 22:22:03
Postat av: Zelal

Den bilden hade jag missat på dig skiiiit läcker;) <3

2011-03-22 @ 10:21:08
Postat av: Tomastindra

Lots of great info, keep up the good work!

2011-08-01 @ 14:22:34
URL: http://tomastindra.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0