Jag har funnit Himmelriket Pa Jorden

Jag alskar mina helger! Jag gor sa mycket roligt vilket ger mig energi for veckan som skall komma. Forra helgen traffade jag en van nere pa stan och vi gick och fick oss en helkropps massage. Den massagen har jag levt pa hela veckan. Nar man tar hand om tva, sma barn kan en helkropps massage behovas med jamna mellanrum vill jag lova! Det var jatte skont, det enda jag inte gillade var nar han masserade kring mina knan. Jag ar riktigt kanslig nar det kommer till mina knan. Jag trodde jag skulle svimma av obehag. Det ar inte det att det gor ont, men det kittlas pa ett obehagligt vis. Jag tror han forstod detta eftersom jag sprattlade med benen, sa han slutade :)

Bara av att vara nere pa stan ger mig energi, for staden ar sa levande och vacker! Och sa skadar det ju inte att solen oftast skiner:) Har kommer lite bilder som jag knappte igar. Dom tva forsta bilderna ar lanade av en van, med utsikt over hela staden!
Love The City
Kanns helt OKEJ att bo har ;D

Min favorit affar har - Forever 21

Union Square
Har inne hittar vi bra shopping!!!

Stingo, I'm going in there to find you a wallet ;)



Kommentarer
Postat av: Sandra S

Jag älskar att läsa din blogg!!! Jag blir så avundsjuk, jag vill också till USA nu! =)

Kramar

2011-03-14 @ 08:45:14
URL: http://sandyelizzy.blogg.se/
Postat av: cido

Jag håller med ovanstående, vill också till usa när jag läser din blogg!

Ser ut att vara en underbar stad med mycket shopping möjligheter. Men tydligen ska man inte handla inne i stan utan söka sig till gallerior lite utanför centrum, där hittar man samma saker o lika mycket, men för ett bättre pris.kram

2011-03-14 @ 14:16:01
Postat av: s

Forever21 är en butik jag älskar. Prisvärt och jätte fina plagg. Dit vill jag!!

2011-03-14 @ 17:58:34
Postat av: Ulla

Victorias secret det är väl Backham eller hur, har du tagit en look?kram.

2011-03-14 @ 19:06:30
Postat av: stingo

men ofta du inte vågar fråga om priset på plånboken när du väl är där:-(



<vaddå det var en sån fiin butik. Så fin att man ej frågar om priset?



2011-03-14 @ 21:28:05
Postat av: diana

Sandra S: TACK! Kul att hora :) Tack for att du lamnade din url adress, jag ska kika in pa din blogg :) Och snart kommer du val till USA?



Cido: Det stammer att det inte ar fullt lika fyrt i galleriorna utanfor stan men det ar dom i stan som ar bast!



Ulla: Victoria Secret ar en stor underklades kedja har i USA och jag vet faktiskt inte vem grundaren ar, men det ar inte Beckham. MEN du ar inte helt ute och cyklar for Victoria Beckham har faktiskt ocksa sin egna kladeskollektion :)



Stingo: Hahahah, men alltsa priserna star inte for dom raknar med att om man kliver in dar struntar man i priset. COh det ar sa himla bra service, jag kanner mig dum att be om att fa titta pa massa olika modeller (dom maste lasa upp for alla ar bakom glas) och sedan bara kliva ut ur butiken utan att kopa.

2011-03-15 @ 03:42:24
Postat av: stingo

Men jag har ju sagt vilken modell jag vill ha. Du behöver ej tita på dom andra modellerna, lilla gumman. Det är ekonomisk kris i USA. Dom blir glada om du har ev. tänkt handla något där...

2011-03-17 @ 20:53:30
Postat av: diana

hahahhahahahhahahahahah!

2011-03-17 @ 21:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0