Disappointment has a name, it's heartbreak warfare

Helgens planer:

Fredag: Bjuda over en van hem till mig for middag och film. Jag jobbar namligen pa kvallen da mina vardforaldrar ska ut pa dejt. Barnen kommer att sova sa jag behover nagon som haller mig sallskap.
Lordag: Aka pa utflykt med familjen :) Bilder kommer att laggas upp!
Traffa nagra tjejer pa stan och glassa runt.
Ga pa dejt med datakillen(!)
Sondag: Ga pa Britney Spears konsert. Hon ar har for att promota sitt nya album "Femma Fetale". Jag ar inget stort fan av Britney, men det duger for en sondag!
Namnde jag jag ska traffa ett gang skona scandinavier och baka semlor tillsammans? Fullspackad helg med andra ord:)


Kommentarer
Postat av: Ulla

Diana det är dags för våfflor med sylt och grädde nu idag är det våffeldagen alltså den 25/3 kram från Ulla.

2011-03-25 @ 12:13:22
Postat av: cido

I wish I had your plans for the weekend! Hoppas semlorna blir bra, vad heter dem på engelska? Lenten buns? Ta reda på det :)

2011-03-25 @ 12:13:57
Postat av: Zelal

Jevlar låter som en störtskön helg:D Ser fram emot bilder! Vad kul med dejt, hoppas han är en riktig gentleman du får berätta allt sen;) puss på finaste <3

2011-03-25 @ 12:19:51
Postat av: Anonym

bortskämd...ofta man inte tycker att britney är något stort.

2011-03-26 @ 20:08:48
Postat av: S.

DEJT? DATAKILLEN?!!!!!! Jag vill veta mer. Details please.

2011-03-27 @ 21:05:08
Postat av: diana

Ulla: Jag vet, men vi ar lite efter har. Nu blir det semlor...vafflorna kommer val i Juli. Cido: Jag har ingen aning om vad semlor heter pa eng, googla!



Vem ar det som kallar mig bortskamd utan att sta for det?!! :P

2011-03-28 @ 03:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0