blue blue my world is blue

Dagens sanning: Nar sjalen mar bra, mar aven haret bra! Mitt har har aldrig varit sa friskt som det ar just nu. Detta beror inte pa att jag dranker det i Joico (koper det i mangder har for det ar oforskamt billigt!). Nej, det beror pa att jag for forsta gangen pa lange kanner mig L Y C K L I G.
Jag ska inte skriva att jag kanner mig lycklig varje sekund av dygnet, men varje dag stannar jag upp vid nagot tillfalle och  kanner "Ar det sa har det kanns att vara lycklig?" :D Nu forstar jag uttrycket "Livet ar underbart!", och jag kan ingenting annat an att halla med! Nu lever jag inte bara, utan jag kanner mig aven levande. Och det gor jag varje sekund pa dygnet.
Ja, det kanske inte syns sa val pa bilderna att mitt har skriker valmaende, men det sager mer om min kamera an om mitt har!


Kanns bra att allt jag alskar ar ungefar halften sa billigt har!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så härligt att läsa, blir glad ända in i hjärtat <3 Det är liiite långt, annars hade jag kommit sättandes med kameran och förevigat håret =) Just det, hoppas att du förstår vem som står först i kön för att fota ditt bröllop snär det blir dags? Bara så att det inte blir några missförstånd ;P



Kram

2011-03-10 @ 08:42:59
Postat av: Petra

Hmm, avsändaren försvann :)

2011-03-10 @ 08:43:35
URL: http://www.petrasundberg.se
Postat av: cido

Jag sa det till dig sis vi skypade att ditt hår såg annorlunda ut, tjockare o friskare! Kanske är vädret som också har en del i det och det faktum att du inte jobbar med flott o curry längre. Skönt att höra att du är glad och känner dig lycklig, hoppas det varar för evigt! KRAM

2011-03-10 @ 16:38:36
Postat av: stingo

guuud vilka fina converse! Blir ju avis. Vad kostar en flaska sebastian? Inne på skype nu....kom igen logga in. Älskar din blogg by the way. Kan man få se bilder på den där sötnosen igen? Gud vilken söt pojke. God bless him!

2011-03-10 @ 18:34:34
Postat av: diana

TAck Petra, det varmer! Och jag forstod att kommentaren var fran dig, jag kanner namligen bara en proffsfotograf! Efter att ha kikat pa nagra av dina bilder kan jag meddela att det skulle vara en ara att ha dig fotografera mig vid vilket tillfalle som helst! Men Vi slar till pa mitt brollop, stort och bra tillfalle! ;)

2011-03-10 @ 23:27:52
Postat av: diana

Cido: du har ratt - att inte jobba med teriyaki och fettoaser har nog gjort sin del det med!



Stingo: Tack, jag alskar mina converse, och barnen har likadana i alla olika farger sa himla gulligt! Ska titta upp det dar med sebastian ;)

2011-03-10 @ 23:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0