When all my faith has gone, you bring it back to me

Nu borjar helgen narma sig sitt slut. Jag har fatt mig en rejal, underbar dos av Veronica. I fredags jobbade jag och da kom hon over och holl mig sallskap. Vi tittade pa filmklipp fran var weekend trip och fick oss ganska sa manga harliga skratt. Jag drack te under tiden, och fick en skrattattack just nar jag drack av det - sa det sprutade te at alla hall.  Sen sa tittade vi pa jatte bra naturfilmer - Planet Earth. Later kanske trakigt, men det ar allt annat an trakigt. Jatte intressant faktiskt. Vi larde oss att en regnskog kan besta av enbart sno???

 

Jag: "Usch, jag avskyr att ga hem sent om kvallarna. Det ar sa morkt och man vet aldrig vem som kan smyga upp bakom an."

 

Veronica: "Nej, jag ar inte sa radd for manniskor."

 

Jag: "Nehepp, vad ar du radd for?"

 

Veronica: "Nej, men typ att det ska dyka upp en älg eller nat..."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0