Wa Waa Wooom!

Igar hade jag en Super Sondag! Dagen borjade med svett pa gymmet och sedan ett skype samtal med en gubbe, en gumma och en citron (I guess...?). Sa jakla mysigt, men tiden rann ivag och helt plotsligt hade jag bara 5 minuter att gora mig iordning pa. Jag, min vardpappa och lillgrabben skulle pa ett au pair mote dar man skulle ta med sig sin vardfamilj. Jag hade inte hunnit duscha efter gymmet och jag hade inte plattat haret sa jag drabbades av panik. Tog en snabb dusch och ja, det var allt jag hann med. Det jobbiga var att efter au pair motet skulle vi pa Haight & Ashbury Street Fair, sa jag visste att jag skulle befinna mig i folkmassor hela dagen - lockigt har - NEJ TACK.
Tur att Veronica bor 2 blocks away from Street fairen, sa jag kunde bara kila over och platta till lockarna. Det foljdes av lite forkrok och roliga spel hemma hos Veronica och sedan begav vi oss med glatt humor till galenskaperna.
Det var live band som upptradde, Du kunde fa gratis tatueringar, folk rokte pa (det ar ju trots allt Haight), det fanns "brownie kakor" och mycket mer...
Jag hade klatt mig lite hippie aktigt dagen till ara for att smalta in i folkmassan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0