“I just took a shit in the middle of the street.”

Lordag kvall moter jag upp Veronica downtown for middag. Vi fick vanta pa ett bord i 45 minuter. Under tiden njot vi av utsikten fran 8e vaningen pa Macy's. Och sa fick Veronica sta ut med att lyssna till mina mixade, random tankar. Ibland tanker man pa helt ointressanta, ovesantliga saker, men som man anda kanner att man maste fa vadra ut om.


Nar vi val slog oss ner till bords borjade vi bada kanna romantiken i luften. Dar satt vi pa en restaurang med en jattefin utsikt, vad som kandes som en varm sommarkvall och sa spelade dom Sade "By your side" i bakgrunden. Dessutom valde vi att dela pa en pastatallrik - Lady & Lufsen? ;D


Efter en god middag begav vi oss mot bion, men filmen borjade inte foren en timma senare, sa det blev en shoppingtur pa Forever 21 under tiden. Filmen vi sag var en av dom basta jag sett pa laaange. Den var mycket roligare an "Hangover 2". "Bridesmaids" heter filmen och den har premiar i Sverige den 19 augusti.


SE DEN!

Kommentarer
Postat av: zelal

Så socker söt du är på bilderna!

2011-06-06 @ 10:55:04
Postat av: zelal

Så socker söt du är på bilderna!

2011-06-06 @ 10:55:05
Postat av: diana

Tack :) Zelal, du maste se filmen nar den kommer ut - du kmr ALSKA den! Jag lovar

2011-06-06 @ 23:23:43
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/
Postat av: S

Ser ut ungefär som jag och mina brudtärnor kommer att se ut på mitt bröllop - ROSA. Hahaha! Hoppas du gillar att bära skrikrosa.

2011-06-07 @ 09:27:44
Postat av: cido

Håller med z. du är jättesöt!

2011-06-07 @ 21:12:29
Postat av: diana

hah Sandra! NEVER - atminstone lila i sant fall.



Tack cido! :)

2011-06-08 @ 06:16:58
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0