Cause the only place that I want to be Is right back home with you

Sondag. Morgonen far sig basta mojliga start - Skype med Zelali. Kanske drojer det inte sa lange tills det att vi ses - yeeei! ♥

Sen hittade jag en sida som jag fastnade pa: http://alltomthehills.net/page/7/. Laste den bloggen i ett par timmar innan jag begav mig ner mot stan for att traffa Veronica. Idag begav vi oss mot IKEA - sondagsmys. Dar testade vi lite olika sangar och soffor. Sen blev det aven en braklunch. Vi satt ett bra tag och utbytte vara "uppfinnings drommar" med varandra. Vi spånade aven i mojligheterna om att kopa hus i San Diego... jag alskar att fa dromma mig bort. Vem vet? En dag kanske mina drommar gar i uppfyllelse. Man ska aldrig saga aldrig. Drommen om att aka hit som au pair gick i uppfylelse, trots mina allt-annat-an-bra forutsattningar.
Idag blev det premiar for mina nya alsknings jeans som jag kopte pa Mission beach i San Diego.
Har har dom heltacknings mattor pa sina tunnelbanor - vidrigt! Jag ar sa glad att min familj inte har nagra heltackningsmattor overhuvudtaget for det ar ganska vanligt att man har det har. Forsta vad mycket smuts det maste samlas i mattorna? Bakteriebomb!
Pa IKEA har dom svenska bocker i bokhyllorna - nar jag sag denna kunde jag inte annat an att tanka pa min saknade, alskade Theresia ♥ Jag ville kopa med Alvtegens bok hem; forvara den pa mitt nattduskbord for att fa kanna mig lite narmare min van, men man fick inte kopa dom :(
Min lunch: Crepes med spenat i, potatismos, apelsinjuice, kaffe och kanelbulle. Allt till priset av 7 dollar(!)
Det har fick folja med hem + skorpor med kardemumma smak :)

Kommentarer
Postat av: Theresia

OMG! Coooolt att de hade alvtegen. AS BRA!! :D

2011-06-06 @ 21:58:03
Postat av: diana

Jag vet, jag blev helt varm i hjartat nar jag sag det.

2011-06-06 @ 23:25:07
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/
Postat av: cido

Hur ofta går ni till IKEA? once a week? haha det är typ som er terapi, botar hemlängtan.

2011-06-07 @ 21:10:06
Postat av: diana

haha men typ. Nej men jag har faktiskt bara varit dar 3 ganger. Jag vet inte vad det ar, men det kanns bra tat aka dit da & da. Gor inte du desamma i Polen??

2011-06-08 @ 06:18:41
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo första åren gick man väl dit en gång per år för att köpa lite svenska saker, som kaviar mm. Men ligger för långt bort annars hade jag gått dit oftare.

2011-06-08 @ 15:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0