Take another shot another shot shot shot shot

Det ar faktiskt inte sa farligt att jobba kvall - barnen sover ju? Sa jag bjod over harligt sallskap till TV-soffan ikvall - Veronica!


Det finns sa mycket kvar att beratta om var resa, men det ar omojligt att fa med allt. I korthet:

 

Tina far flipp och gasar mot rott ljus!

 

Surfar killarna i San Diego. Sa manga snygga killar jag sag i San Diego har jag inte sett i hela mitt liv - for ovrigt var manniskorna dar oforskamt snygga

 

Genom hela resan (nar vi kor pa highway) passerar vi skyltar dar det star "Click it or ticket" och ingen av oss forstar vad det betyder och loser darfor detta pa enklaste satt: ignorerar det och bara fortsatter kora.

 

Vi sitter pa en restaurang och ater nar vi borjar hora bomber - Veronica skriker ut over hela restaurangen och tar skydd bakom sin hamburgare (vilket ar forstaligt for den var STOR) Jag och Tina fick oss ett gott skratt :)

 

Nar vi kommer till Universal Studios ar vi sa exalterade att ingen av oss lagger pa minnet var vi parkerade bilen. Parkeringshuset ar ungefar lika stort som Uppsala ar. Ni forstar ju hur mycket vi angrade detta misstag nar det var dags att aka ivag. Dessutom hade inte var bil nagon "klick" funktion. Ni vet nar man oppnar bilen. Utan bilen oppnades bara med nyckel. Sa det var inget alternativ att bara klicka sig fram. NEJ, vi fick ga, vaning, efter vaning, om och om igen och leta. Dessutom visade det sig att jag passerat var bil utan att veta om det. For jag trodde den hade en stjarna dar bak och inte ett kors. Sa inte nog med att det redan var mission impossible att hitta bilen, sa var det ju inte konstigt att inte jag hittade den eftersom att jag letade efter en bil som inte ens existerade?

 

Jag ligger i baksatet och sover nar jag vaknar av att jag aker fram av en krasch - krock sa det bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0