Stinson Beach i mitt hjarta

Ikvall ar sista kvallen har pa Stinson. Dagen kunde inte ha fatt sig en battre avslutning. Det blev en riktig festmaltid - grillad majs, jatte god fisk, potatis, sallad och ett glas rott till det! Vi skalade under hela middagen- paminde mig om maltiderna hos C dar vi alltid skalar tusen ganger :) Alla hade jattebra, fina skalar och nar det blev min tur ville jag att alla skulle hoja sina glas for L's milstolpe idag - hans vink :) Det var alla med pa! :)
Jag kommer faktiskt att sakna Stinson, och det ar definitivt inte sista gangen jag kommer hit. Har kommer en lista med korta punkter av allt bra med Stinson:
Den vackra stranden och havet som ligger precis utanfor huset

Alla trevliga manniskor som jag har traffat har

Mina hajkaventyr har (lagger upp bilder pa det senare!)

Breakers surfar cafe

Var hot tub - glassigt!

Ata god mat och dricka gott vin varje kvall

Efter att ha lagt barnen om kvallarna, kunna snora pa joggingskorna och springa langst stranden och se solnedgangen - gor det ganska sa enkelt att motionera ;)

Aven fast det har varit underbart att vara har ska det bli lika skont att komma hem - for jag har massor att se fram emot den narmsta tiden!
Nu ska jag ata choklad chip cookies som David lagat - jami! Klockan ar redan 23.50. Maste lagga mig inom ett par timmar for imorgon vantar en tidig morgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0