So sweet

Ikvall vid middagsbordet lag det ett rosa kuvert pa min tallrik. Det inneholl ett jatte fint skrivet kort och ett presentkort. Mina vardforaldrar ville ge mig nagonting for att visa hur mycket dom uppskattar mig. Jag tyckte det var en jatte fin gest. Dom talade om hur glada dom ar att ha mig som en del av familjen och att dom verkligen tycker att jag gor ett bra jobb med barnen. Sadant kanns alltid bra att hora.
Pa kortet stod det bland annat "Thanks for being such a great au pair! Now go buy yourself something nice. Love Nic & Geoff". Jag blev sa himla rord.




Som Ni ser pa bilden fick jag aven oronproppar. Detta beror pa att dom ska sluta med lillpojkens "nattmal" sa han kommer nog grata och skrika en del. Dom vet hur ledsen jag blir av att hora min lilla kotbulle ledsen, sa dom tankte att jag skulle fa slippa hora det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du snäll och skickar hit ett par öronproppar:-)

2011-06-06 @ 08:26:37
Postat av: zelal

haha gölligt!

2011-06-06 @ 10:50:12
Postat av: diana

hahahahhahah!

2011-06-06 @ 23:27:20
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/
Postat av: S

ARMBANDEN. Att de fortfarande håller?! Är helt chockad. Att få bekräftat att man gör ett bra jobb är aldrig fel. :) Det behövs för att få lite extra energi och för att orka. Puss på dig

2011-06-07 @ 09:21:49
Postat av: cido

De har tur som har en så cool tjej som Au-pair!

2011-06-07 @ 21:04:38
Postat av: diana

Du borde tillagna din karriar at smyckedesign! Du har talang for det :)



:D jag har tur som hamnat i en cool failj :)

2011-06-08 @ 06:20:07
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0