Semester fran semestern

Nasta helg ar planen att aka till Yosemite som jag visade bilder pa i ett tidigare inlagg. Den helgen befinner jag mig tillsammans med familjen pa semester i Stinson Beach, men jag far val aka tillbaka till San Fran for att kunna bila dit med tjejerna och sen bara aka tillbaka till semestern pa Stinson Beach. For ovrigt lever jag fortfarande pa var forra weekend trip :)










Walk of Fame








































Jag & nya Lassie hunden :)












Den vidrigaste kina mat jag atit (inte åt). Jag har verkligen bara daliga erfarenheter av kina mat.













Kommentarer
Postat av: zelal

Klagar du på kinamat eller!? då har du inte ätit friterad banan med glass vi bjodaaar haha ok jag är sämst. Du ser ut som en superstar med dina shoppinbags på en utav bilderna ME LIKE!

Pusspuss

2011-06-11 @ 06:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0