PRIDE!

Pride festivalen i sondags var en upplevelse i sig! Jag som trodde jag skulle vara hardad som varit pa Stockholms Pride festival, dar jag sett halvnakna killar som statt och gjort "opassande" saker mitt pa gatan :P Men Castro tog det till en helt ny niva! Det borde inte ha forvantat mig, da Castro ar "the gay capital of the world". Har var det nakna manniskor overallt och vulgara utstyrslar - men det var riktigt roligt!

Efter paraden motte jag och Jessica upp Tina och Veronica och begav oss mot Golden Gate Park for att se konsert med One Republic. Har kommer lite bilder - jag tanker dock bespera er dom mest vulgara - alla spritt nakna manniskor...

















































ONE REPUBLIC KONSERT SENARE PA DAGEN - tyvarr var dom inte sa bra som jag hoppats pa LIVE.









Tina malade ett fint hjarta pa mitt ben - dagen till ära :)


Kommentarer
Postat av: cido

One Republic har endast gjort en låt som är bra, den med timberland, resten är rätt dåliga. Hade dem en massa politiker i tåget, så som här i sverige? Eller du kanske inte vet. Kram

2011-07-03 @ 15:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0