Och sa kom hajarna Hajarna HAJARNA!

Just nu sitter jag pa ett harligt surfar cafe pa Stinson och ater en omelett och dricker kaffe :) Vi har haft underbart vader har! 30-35 grader - med tanke pa varmen kanns det ganska sa bra att bo pa stranden ;) Dessvarre sågs en haj forrigar i havet sa pa radion varnade dom for att bada :/ Men igar sag jag och min vardpappa ett stort sjolejon i vattnet, sa vi hoppas pa att hajen ater den - kanner sig belaten och simmar vidare. For just nu befinner hajen sig for nara stranden pa grund av hungersnod. Livvakterna ser till att man inte gar langre in an till knana! Om man ska forsoka hitta nagonting positivt i den har jobbiga situationen ar det foljande: Nu hanger alla surfarkillar pa stranden istallet for i vattnet :) Och jag har traffat  en riktigt trevlig an som lovat att han ska lara mig att surfa! Men innan jag jobbar pa mina surfing skills, ar det nog en bra borjan for mig att jobba pa att prata med honom utan att stamma fram orden...

Kommentarer
Postat av: citron

gud så läbbigt med hajarna

2011-06-24 @ 07:44:55
Postat av: cido

Du får skaffa en ''shark stick'', om du möter en haj ska du trycka den mot den så kommer en liten explosion att ske och hajen kommer att simma iväg.

2011-06-25 @ 12:09:28
Postat av: diana

Jag vet, jag tyckte det var skit laskigt med hajarna. Att bli attackerad av en haj maste vara en riktig mardrom - da ar man ganska sa kord. Jag har hort att man ska ge dom en riktig small pa "nosen"? Men hur far man till en small i vatten? Jaja, jag hoppas pa att aldrig hamna i den situationen nagonsin.

2011-06-27 @ 18:12:59
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0