Konstig fakta om Mig

Forut var en av mina absoluta favorit sysselsattningar att borsta tanderna. Jag kunde borsta mina tander i en halvtimma pa morgonen, nar jag kom hem fran skolan och pa kvallen. Ju langre, desto battre. Men nagonting har hant. Numera borstar jag tanderna i 30 sekunder, sedan tycker jag att jag ar klar (??!!) Jag vet inte riktigt vad detta beror pa, jag vet bara att det kravs en andring - med detsamma! Antingen far jag borja borsta langre och noggrannare eller sa far jag ge upp min stora last i livet - te och kaffe. Da jag inte ar beredd att uppoffra te och kaffe, far jag borja borsta igen! For jag vagrar fa gula, fula flackar pa mina tander. Nej, forut hade jag ett kristall leende och det ska jag vinna tillbaka!

Kommentarer
Postat av: zelal

haha du låter som Jessica Simpson hon borstar inte heller tänderna hon tycker att hennes tänder blir hala då, weard chic.

2011-06-11 @ 06:38:03
Postat av: cido

Intressant inlägg! Känner igen mig i det du beskriver, måste också bli bättre. kram

2011-06-11 @ 20:26:07
Postat av: diana

Zelal: haha va? Hur kanner du till san konstig fakta?? :P



Ja, Cido du ar ju fadern till tandborstning!

2011-06-11 @ 22:13:07
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/
Postat av: Zelal

Cosmopolitan, kan ha varit solo också minns inte. Tycker iaf det är soft när kändisar är ärliga med sina vanor/ovanor som tex Alexandra som skriver att hon lever på barnmat för att vara så extremt spinkig (jag vet hon är SÅ b kändis)OCH jag tycker hon ser läskig ut men du förstår vad jag menar. Är det något jag stör mig på så är det beniga kändisar som påstår att dom äter ALLT och att banting aldrig varit deras grej man ba orka.....

2011-06-12 @ 22:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0