Gravity is working against me

Har varit ute pa en springrunda i stormen. Herregud, varje steg var en kamp mot vinden. Konstigt nog var det skont - jag blev peppad och kande lite "Du ska inte fa stoppa mig" - "Du" var i det har fallet stormen. Men jag erkanner, det ar skonare har hemma i sangen;) Ska varva ner med lite kvalls snacks och sedan sussa gott. Imorgon ska jag traffa min fina, norska Tina pa Starbucks :) Hon kom hem fran Las Vegas i veckan, sa jag hoppas pa att fa hora en massa vilda historier och jag planerar att halla hett kaffe over hela henne om hon sager "You know, what happens in Vegas stays in Vegas."
Det har smaskar jag pa just nu :) Godnatt Cali - Godmorgon Svea!

Kommentarer
Postat av: zelal

haha kul inlägg!

2011-06-09 @ 18:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0