Evigt tjat om mitt har

Okej, mitt favorit amne: Mitt har. Jag har under en langre period i mitt liv forsokt spara ut haret sa det nar svanken, men jag har inte lyckats. Jag har haft langt har, men har alltid behovt kapa av det pa grund utav att det ar sa slitet. En stor bidragande faktor till detta ar givetvis mitt envisandes av att ha rakt har. Boven i dramat ar alltsa platttangen, sa nu lagger jag den pa hyllan! Nu kor vi, jag och krullarna!
Som Ni kan se pa bilden ar jag inte sa jatte glad over detta faktum. Planen ar att alltid ha haret uppsatt sa att jag slipper avsloja mitt sanna lockiga svall. Jag hoppas verkligen jag klarar en manad, sedan far jag ta det darifran! Wish me luck!
And yes, I know, STUPID, stupid first-world problem

Kommentarer
Postat av: zelal

Diana, du är skitsöt i lockar!

2011-06-12 @ 22:36:46
Postat av: Theresia

Jag ska göra samma sak när jag kommer till staterna :O.. Go didi och Thessi

2011-06-13 @ 20:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0