EVERYDAY I'M SHUFFLING!

Imorgon bar det av mot semester i 2 veckor. Fick reda pa mitt schema igar:

 

Mandag: 09.00-19.00 (har bara pojken idag sa det ar inte sa mycket jobb :) )

 

Tisdag: 09.00-12.00 + 19.00-20.00

 

Onsdag: 17.00-19.00

 

Torsdag: 17.00-19.00

 

Fredag: 17.00-19.00

 

Lordag: Off

Sondag: Off

 

Jatte bra schema om Ni fragar mig. Ikvall ska jag packa. Planen ar att packa med mig hajk klader - man kan tydligen hajka dar i flera timmar, det ligger precis vid havet och ar darfor jatte vackert. Jag ska aven ta med mig en sovsack for min vardmamma tycker att jag ska testa att sova under stjarnklar himmel en natt - har jag gjort forut, men i en annan del av varlden. Sedan ska jag aven packa med mig massa bocker och bara lasa, lasa, laaaasa! Jag har aven planer med ett par vanner, att dom kan komma over och halsa pa mig :)

Jag kommer antagligen inte att blogga under dom narmaste tva veckorna, sa under tiden lamnar jag Er med detta meddelande:




Kommentarer
Postat av: zelal

Åh hade glömt bort hur underbart det är att sova under stjärnklar himmel lyckost:)

My happiness will not depend on others anymore, if anyone hates i stick my middle finger in the air and say SCREW IT!

Lite mitt motto i livet:) LOVE IT shorty;)

Jag är säker på att du kommer få två underbara veckor:)

Puss

2011-06-13 @ 22:24:19
Postat av: cido

Åhh vad härligt det låter Di! Vi kommer sakna dina uppdateringar, ta många bilder. Akta dig för björnar, hur är det nu igen, ska man väsnas eller vara tyst för att hålla björnen borta. Många stora kramar!!

2011-06-14 @ 18:01:10
Postat av: diana

TACK - an sa lange har det varit bra! Nar solen stralar 30 grader mot oss pa klarbla himmel kan det inte bli annat an bra :) Med bjornar ska man vasnan, forsoka skramma bort dom!

2011-06-21 @ 17:18:21
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0