Efter solsken kommer regn?

Ligga och deppa under tacket fick mig bara att ma samre, sa jag bestamde mig for en kall dusch. Blir Ni overraskade om jag skriver att inte det heller fick mig pa battre humor? Men nu pratade jag lite med Veronica som gav mig hopp om att Adele sakert kommer tillbaka snart (for det kunde arrangorerna tydligen inte tala om?!!) och sa bestamde vi oss for att ses nere pa stan ikvall - sa nu ar jag pa battre humor :)
Nu ska jag bara lata mitt har torka (tar ca en hel dag) och sedan platta haret (tar ca 1 timma).
Har har det forresten regnat hela dagen. Solen kom fram ett tag, men sedan borjade regnet osa ner pa nytt.

Kommentarer
Postat av: Zelal

Men lilla du då..... Jag tycker du kan vara glad över ditt fantastiska hår OCH att bachelorette går ikväll, Ser jag ett litet leende? ajjjt ;)

Puss

2011-06-05 @ 15:49:31
Postat av: stingo

snygg vagn dom har

2011-06-05 @ 21:09:13
Postat av: diana

Jo, vagnen ar OK, ganska prakiskt. Hellre sa, an att ha den bred.

2011-06-06 @ 23:22:26
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0