Dianalund

Skrivet av Theresia Lundh:

"Varje morgon så måste gästerna på båten fylla i deras address på deras medical form för att få dyka. Det var en tjej som bodde i en stad i Danmark som heter Dianalund. Tror du inte att jag ville krama om henne och säga att hon bodde i världens bästa stad? Din och min stad liksom ♥"


Min alskade Theresia - snart far jag traffa Dig.
Vi kommer bland annat ga till bänken i Angelus Plaza - från filmen 500 days of summer - och sitta dar pa parkbanken tillsammans. Jag och min Thessi ♥

Kommentarer
Postat av: Theresia

Men alltså nu sitter jag med tårar i ögona på världens ruttnaste parkbänk med bromsar som biter mig på benen. På mig har jag en sliten jobbartröja med saltvattensfläckar. Gör det mig något ont? Nej inte om jag får en liten titt in på din blogg. En liten del av min bästa vän.

2011-06-28 @ 18:39:09
Postat av: diana

<3 <3 <3 min finaste Theresia. Snart

2011-06-29 @ 04:34:39
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0