Click it or ticket!

Dags for en uppdatering! Tyvarr blir den inte som jag onskat - ett inlagg fyllt med bilder fran min weekendtrip. Mitt batteri pa kameran dog namligen ganska sa snabbt, sa resten av bilderna finns pa Tinas kamera - men jag lagger upp dom jag har och resten av bilderna lagger jag upp sa snart jag har fatt dom :)

I fredags slutade bade jag, Tina och Veronica tidigare an vantat sa det var bara att styra kursen rakt mot var forsta destination, San Diego. Hela helgen var overklig och underbar, men bast av allt var att jag fick en uppenbarelse: I framtiden ska jag bo i San Diego. Inget snack om saken. Det ar mitt kall i livet - att bo dar - sedan spelar nog inte det andra sa stor roll - for dar kommer jag att vara lycklig - och det ar val det enda som spelar nagon roll?
Det gar inte att skriva ett inlagg om helgen, jag skulle behova skriva en hel bok - darfor lagger jag istallet upp bilder for text och later bilderna tala for sig. Tack Tina och Veronica for den basta weekend resan i mitt liv ♥
Varldens harligaste chaffis♥
Siste man upp plockad:)
Nu var det bara att pumpa musiken och styra kursen mot San Diego!
Efter nagra timmar behovde vi lite roadtrip käk ;)
Framme pa hostelet! Mannen i receptionen till Tina "Sign here please" Vi tittar efter en penna och se vad vi hittade i blomkrukan...
Tjejerna testar temperaturen i poolen 3 pa natten
Vi hade packat ner klader for ca 2 veckor istallet for 2 dagar
Pa vag mot Outleten - Vi passerar Mexikanska gransen:)
Framme pa Outleten! Har fanns ALLA butiker Du kan tanka Dig och shoppingen var fantastisk! Vi akte darifran ganska sa fattiga men ganska sa glada :) Jag hittade min nyarsklanning/fodelsedagsklanning som jag ska ha i Las Vegas nar jag fyller 21! Lagger upp bilder pa den och resten av shoppingen senare;)
Vackra Tina kopte en del klanningar infor sin Vegas resa - Hon ar dar nu - AVIS!
Vi akte vidare in mot San Diego stad - en av dom vackraste stader jag skadat
Dags att aka lite karuseller!
Jag och Verro smaskade i oss brownie i baksatet av bilen innan vi styrde kursen mot Laguna Beach!
Chocolate everywhere!
Nattdopp i Laguna. Innan akte vi runt dar och fjantade oss: "Har har sakert Lauren Conrad ocksa suttit i bilen och vantat pa gront ljus..." "Har maste Lauren ha..." "Laurens hus..." "LAUREN LAUREN LAUREN!!!"
Lamnar hotellet i Los Angeles. Frukosten som serverades dar bestod av Donuts - HUH? De va val frulle och inte fika?
Trötta jag skrev in Veronicas namn som efternamn nar jag kopte min biljett till Universal. Jag var jatte ängslig att jag inte skulle komma in... men det var inga problem :D
Kanslan dagen igenom var: WOOOOW
Det sag ut som en riktig stad. Sa himla haftigt. Om Ni nagonsin far chansen - ak till Universal Studios! Det ar verkligen en upplevelse!!! Studio turen var fantastisk. En tar rann langst kinden nar vi befann oss pa Wisteria Lane. Desperate Housewives ar en serie jag foljt i manga ar och helt plotsligt befinner jag mig dar den har spelats in - unreal!
Tina som har kameran under studio turen har fokus pa "kjekke gutter" istallet for filminspelningarna'
Tva heta brudar pa en av bilarna fran "The fast and the furious 5" filmen.
We rocked it!
Kon till Jurassic park karusellen - det var vart ko tiden (som for ovrigt gick valdigt fort faktiskt)
Resan slutade med pizza och glass i bilen pa varldens mysigaste Drive in bio i L.A. Vi sag "The Hangover 2"
Jag alskar att jag bor i Kalifornien dar det finns sa himla mycket att se och gora. Det kommer bli fler weekend resor! Vi smider redan planer infor nasta... :D Jag ar lycklig, syns det? Det kanns i alla fall.

Kommentarer
Postat av: S

Å vilken härlig bildbomd!!! Ni ser ut att ha haft det jätte kul. :) Puss på dig! Va bion bra? Tänkte se den nästa v.

2011-06-03 @ 07:39:04
Postat av: Anonym

Älskar sista bilden! Har kollat på bilderna 5 gånger nu. Jag vill också bo i san diego:-)

2011-06-03 @ 10:16:21
Postat av: Jiyan

Det syns verkligen att du är lycklig Diana and i love it!!!! <3<3<3<3<3<3

2011-06-03 @ 11:08:03
URL: http://jiyaan.blogg.se/
Postat av: zelal

Helt fantastiska bilder och JA man ser att du är lycklig:)

Love u

2011-06-03 @ 13:21:36
Postat av: diana

S: filmen var OK.



Fler bilder kommer senare!

2011-06-06 @ 23:19:33
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/
Postat av: cido

Snacka om en häftig resa ni gjort! Nu vill jag också till san diego.kram

2011-06-07 @ 21:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0