Bra start pa min midsommarhelg :)

Vilken fantastisk midsommarhelg det har varit! I fredags efter att ha kommit hem fran Stinson, gick jag raka vagen till pedikyrsalongen. Dar njot jag av en fruktsmoothie och skvallerblaska medans jag fick fossingarna omhandertagna. Efter den timmen fanns inte ett ynka spar av att jag vandrat runt barfota pa stranden i tva veckor ;)

Efter att ha packat upp och tagit en powernap i min egna sang (min sang ar en av dom saker jag saknar mest nar jag ar borta), borjade jag laga middag till mig och Jessie :)

Som vanligt nar jag och Jessica delar en maltid resulterar det i = manga goda skratt, intressanta konversationer och sena timmar...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0