Borta bra, hemma bast

Hemma igen :) Det tog mig ca 6h att ta mig hem fran Stinson, men nu nar jag ligger i min egna sang med mitt stora duntacke tycker jag att det var vart det! Ibland blir jag sa stolt over mig sjalv - som idag. Jag ville komma hem over helgen och sedan aka tillbaka till Stinson, efter min resa till Yosemite med tjejerna. Min vardmamma fragade mig "But how are you going to find your way back to San Francisco???" och jag svarade "No clue, but I'll figure something out ;) ". Vilket jag gjorde. Om man vill nagonstans kan man alltid ta sig dit, aven fast ingen racker dig en guldbiljett. Man ska aldrig tanka "Nej, men det ar ju omojligt..." Jag fragade lokal befolkningen hur jag kunde ta mig till narmaste stad och sedan tog jag det darifran. Buss, fran buss. Och jag hade faktiskt ingenting emot att aka alla dom olika bussarna, for dom akte igenom sa vackra sma stader. Salsalito var nog min favorit. Jag maste tillbaka dit och njuta av en kall drink pa en av alla vackra segelbatar som fanns vid hamnen!

Nu ska jag njuta av middag och chokladen som blev over fran mina tusen bussturer idag. Jag kopte aven med mig en film pa vagen hem - "Seven Pounds" med Will Smith. Jag har sett den forut och den ar riktigt bra!
Jag berattar mer om Stinson Beach nar jag kommer hem darifran i slutet av nasta vecka!

Kommentarer
Postat av: ulla

She flies with her own Wings mycket bra gjort.Stor kram.

2011-06-20 @ 18:29:00
Postat av: Theresia

Så himla bra film!!!

2011-06-20 @ 19:40:29
Postat av: citron

bra jobbat

2011-06-20 @ 20:56:46
Postat av: diana

TACK Ulla! Helt ratt - det ar vad min resa gar ut pa :)

2011-06-21 @ 17:19:50
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/
Postat av: cido

Imponerande!

2011-06-21 @ 18:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0