Be a women and man up! ....Huh?

Den har helgen kommer att bli FAB!
Imorgon kommer min fina Jessie fran Sacramento och stannar hos mig hela helgen :D
Har kommer helgens planer:
Imorgon: Packa upp, tvatta klader, fixa pedikyr.
Imorgon kvall: Ata middag med Jessie (sushi!) och prata kvallen lang!
Lordag: Aka till IKEA, lunch med Jessie och sa ska vi ladda pa varukorgen med sill, tunnbrod, ballerinakex och annat svenskt som vi ska bidra med till midsommarfirandet!
Fran IKEA aker vi hem till mig, drar pa oss en varsin sommardress och med blommor i haret beger oss mot Dolores Park dar vi kommer ha midsommarfirande med massa andra ungdomar - amerikanska och svenska :)
Sondag: Pridefestivalen i Castro. Forstar Ni hur galet det kommer att bli? Det var i Castro som den stora gayrorelsen borjade. Sa manga gay par som jag ser dar pa en dag har jag inte sett under hela mitt liv. Jag alskar uttrycken jag hor bara av att strosa runt pa gatorna dar... min rubrik



Kommentarer
Postat av: tassen o co

TEVLIG MIDSOMMAR DIANA här i sverige är vädret inte jätte dåligt men inte heller toppen, man får va glad för det lilla,det är med andra ord som vanligt. Vi skall åka till Therese om en stund för att fira midsommar med henne och barnen.Kram från oss alla tre.



2011-06-24 @ 13:09:26
Postat av: Theresia

Mys pys :D Glad midsommar på er tjejer(bättre sent än aldig haha)

2011-06-26 @ 10:24:05
Postat av: diana

GLAD MIDSOMMAR TILL ER ALLA LUNDH! :D Hoppas Ni hade en underbar dag! Saknar er alla!

2011-06-27 @ 18:18:12
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0