And the vision that was planted in my brain, still remains

ANTLIGEN FREDAG! Idag har jag bara jobbat tva och en halv timma. Solen skiner och jag har planer for helgen. Ikvall ska jag pa bio med Sophie som antligen ar tillbaka fran Danmark. Imorgon kommer min fina Jessie hit fran Sacramento och vi ska glassa pa Ocean beach hela dagen. Pa kvallen vankas BBQ hemma hos Anja :) Och pa sondag ar det HAIGHT-ASHBURY STREET FAIR! Ska bli sa himla roligt! Och sa ska jag aven traffa au pairerna i Golden Gate park, dar vi ska spela spel och alla ska ta med sig nagon slags snacks/efterratt fran sitt hemland. Jag gor det nog enkelt for mig och stannar forbi en matbutik och koper med "Swedish Fish" :) Vill ju inte vara for ambitios och sta och baka en smulpaj att ta med mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0