Yeah, i'm walking by the line. Not here, but in my mind

Idag slutade jag tidigare an vanligt eftersom att familjen skulle aka bort! Efter det kom Veronica hit och utnyttjade mig for mitt internet - i utbyte belastade jag henne med all min stress. Jag kanner mig jakligt stressad just nu och det varsta ar att jag ar den som skapar stressen, men jag vill garna tro att det ar andra som forsatter mig i jobbiga situationer. Jaja, nog om det!

Efter att Veronica gatt kom Sophie hit. Vi skulle laga hembakad pizza och farga hennes har. Det blev faktiskt riktigt lyckat, bade middagen och haret :) Imorgon ska jag aven farga haret pa Veronica, men innan dess ska vi tillsammans med Tina aka till Muir Woods. Efter det ska vi aka hem till mig, laga middag och senare ga ut och partaja!
Sophie ar en masterkock! Sjalv ar jag duktig pa att diska, duka och underhalla med musik och historier :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0